Osobní údaje
Titul před jménem:
Jméno*:
Příjmení*:
Titul za jménem:
Kontakty
E-mail*:
Telefon*:
Pracovní zkušenosti a splnění vstupních podmínek člena kabinetu
Aktuální zaměstnavatel:
Aktuální pracovní pozice*:
žádná
učitel/ka
ředitel/ka
zástupce ředitele
asistent pedagoga
speciální pedagog
pedagog volného času
vychovatel
vysokoškolský pedagog
Stupeň vzdělávání*:
nepracuje ve školství
MŠ
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
ZŠ
SŠ
VŠ a VOŠ
zájmové vzdělávání
ŠPZ
Výkon specializované pozice*:
žádnou specializovanou pozici nevykonávám
koordinátor EVVO
koordinátor ICT
koordinátor ŠVP
výchovný poradce
školní metodik prevence
kariérový poradce
uvádějící učitel
školní logoped
Další pracovní zkušenosti*: (za posledních 10 let)
Nejvyšší dosažené vzdělání*:
střední s maturitou
vyšší odborné
vysokoškolské
doktorské (postgraduální)
Studijní obor, který jste vystudoval/a*:
Délka Vaší pedagogické praxe*:
Jaké předměty jste v posledních třech letech vyučoval/a*:
Jakou máte aprobaci/kvalifikaci pro výuku*:
Byl/a jste v posledních třech letech zapojen/á v projektu z oblasti vzdělávání?*
žádné
APIV
CKP
ČT edu
Dějepis+
DUM
Eduzměna
Elixír do škol
IKAP
KAP
Klíčové gramotnostní dovednosti u žáků základních škol
Kolegiální podpora - společná cesta k individuálnímu rozvoji pedagogů
Komplexní systém hodnocení
MAP
Modernizace odborného vzdělávání
NPO 3.1 DIGI
Odborný panel ke střednímu článku
OKAP
P-AP
Pilot 14
Podpora práce učitelů
Podpora rovných příležitostí
Podpora učitelům
Podpora vzájemného učení pedagogů MŠ
Podpůrné sítě inkluzivního vzdělávání
Pokusné ověřování obsahu, metod a organizace kombinované výuky
Pokusné ověřování obsahu, metod a organizace vzdělávání podle vzdělávací oblasti „Člověk a technika“
Pokusné ověřování Systém podpory provázejících učitelů s cílem zvyšování kvality pedagogických praxí budoucích učitelů
Revize RVP ZV
Ředitel naživo
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Učící se škola
Učit se spolu
Učiteling
VISK
Vývoj systému podpory pro začínající učitele
Vzájemné učení+
Zapojme všechny
Zavádění formativního hodnocení
jiné projekty
Účast na projektech (typy projektů)*:
žádné
s podporou učících se skupin, komunit
organizace, které s námi chtějí spolupracovat
pokusná ověřování
akční a strategické plánování
podpora inkluze
jiné
Jste členem/členkou nějaké profesní/oborové organizace?*
Lektorská činnost - oblasti:
Řídící pracovníci škol a Školských zařízení /Management školy
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání 1.stupeň
Základní vzdělávání 2.stupeň
Střední a vyšší odborné vzdělávání
Umělecké vzdělávání - ZUŠ/SUŠ
Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
Vzdělávací oblast: Matematika
Vzdělávací oblast: Informatika
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací oblast: Umění a kultura
Vzdělávací oblast: Člověk, zdraví a bezpečí
Vzdělávací oblast: Člověk, jeho osobnost a svět práce
Lektorská činnost - cílové skupiny:
Ředitelé a zástupci škol a školských zařízení
Učitelé MŠ
Učitelé 1. stupně ZŠ
Učitelé 2. stupně ZŠ
Učitelé gymnázií
Učitelé ZUŠ a SUŠ
Učitelé SOŠ a SOU
Výchovní poradci
Koordinátor ŠVP
Pedagogičtí pracovníci PPP
Odborní pracovníci ŠPP
Speciální pedagogové
Asistenti pedagoga
Lektorská činnost - tematické zaměření:
Průběžné vzdělávání
• Strategické řízení a plánování ve školách
• Tvorba a koordinace ŠVP
• Seberozvoj, psychohygiena
• Metodika projektů
• Kultura školy
• Začínající/uvádějící učitel
• Koordinátor inkluze
• Revize RVP
• Studia ke splnění dalších kvalifikačních předpokladů
• Třídní učitel
• Jiné
Rozvoj gramotností/kompetencí
• Čtenářská gramotnost
• Digitální gramotnost/kompetence
• Mediální gramotnost
• Kritické myšlení
• Finanční gramotnost
• Logicko - matematická gramotnost
• Jiné
Specifické potřeby žáků
• Děti/žáci-cizinci
• Společné/inkluzivní vzdělávání
• Systém podpory nadání
• Práce s problémovými žáky/rodiči
• Jazykový rozvoj/logopedie
• Klima třídy
• Školní zralost
• Pedagogická diagnostika
• Jiné
Didaktické a metodické přístupy
• Formativní hodnocení
• Projektová výuka
• Badatelská výuka
• Zavádění ICT do výuky
• FIE (Feuersteinova metoda)
• Aktivizační metody
• RWCT
• Využívaní aplikací
• Hry a pomůcky ve výuce
• Distanční vzdělávání
• Tandemová výuka
• Činnostní výuka
• Jiné
Působení v metodických kabinetech
Působil/a jste již v metodických kabinetech NPI ČR v rámci projektu SYPO?
Ne
Ano
V jakém metodickém kabinetu byste rád/a působil/a?*
-- vyberte jednu možnost --
Jazyk a komunikace
Matematika a informatika
Přírodní vědy
Společenské vědy
Kultura, umění a zdraví
Předškolní a prvostupňové vzdělávání
Chtěl/a byste působit ještě v jiném metodickém kabinetu?
-- vyberte jednu možnost --
Jazyk a komunikace
Matematika a informatika
Přírodní vědy
Společenské vědy
Kultura, umění a zdraví
Předškolní a prvostupňové vzdělávání
V jakém území byste rád/a působil/a?*
Hlavní město Praha
• Praha 1, Praha 6, Praha 7, Praha 5
• Praha 3, Praha 9, Praha 8
• Praha 4, Praha 2 , Praha 10
Brno
• Brno-město
• Brno-venkov, Blansko
• Hodonín, Vyškov
• Břeclav, Znojmo
České Budějovice
• Jindřichův Hradec, Tábor, Písek
• České Budějovice, Český Krumlov, Prachatice, Strakonice
Hradec Králové
• Náchod, Rychnov n. Kněžnou, Trutnov
• Hradec Králové, Jičín
Jihlava
• Jihlava, Pelhřimov, Třebíč
• Havlíčkův Brod, Žďár n. Sázavou
Karlovy Vary
• Cheb, Sokolov, Karlovy Vary
Liberec
• Česká Lípa, Liberec
• Jablonec n. Nisou, Semily
Olomouc
• Jeseník, Olomouc, Šumperk
• Prostějov, Přerov
Ostrava
• Ostrava-město
• Karviná
• Nový Jičín, Frýdek-Místek
• Opava, Bruntál
Pardubice
• Chrudim, Pardubice
• Ústí n. Orlicí, Svitavy
Plzeň
• Domažlice, Klatovy, Tachov, Plzeň-jih
• Plzeň-město, Plzeň-sever, Rokycany
Praha a střední Čechy
• Praha-východ, Mladá Boleslav, Nymburk
• Rakovník, Kladno, Mělník
• Beroun, Příbram, Praha-západ
• Kolín, Kutná Hora, Benešov
Ústí nad Labem
• Děčín, Litoměřice
• Chomutov, Louny
• Most, Teplice, Ústí n. Labem
Zlín
• Kroměříž, Uherské Hradiště
• Zlín, Vsetín
Níže jsou uvedeny možné oblasti činnosti metodických kabinetů. Uveďte, prosím, nakolik považujete jednotlivé oblasti za důležité nebo nedůležité.*