Informace o programu
Název programu: | |
Číslo programu: | |
Datum konání: | |
Místo konání: | |
Počet hodin: | vyučovacích hodin |
Lektor/lektoři: | |
Organizační garant: | , |
Komu je program určen
Popis programu
Doporučená literatura a další informační zdrojeADAMUS, P. Metodika hodnocení kvality inkluzivní školy. Opava: Slezská univerzita v Opavě. 2015, ISBN 978-80-7510-190-7.
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzívní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Brno: MU, 2010. s.168-175.
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Brno: MU, 2013. ISBN 978-80-210-6646-5.
FILOVÁ, H.; HAVEL, J. Inkluzivní učitel v inkluzivní primární škole. In. Vítková, M.; Havel, J. (eds.). Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Brno: MUNI. ISBN 978-80-7315-199-7.HÁDKOVÁ, K. HÁJKOVÁ, V. a kol. Jsme rozdílní- hrajeme si a učíme se společně. Praha: Somatopedická společnost, o.s. Soubor pracovních sešitů pro práci s heterogenní třídou. 2013.
HÁJKOVÁ, V., BERKYOVÁ, R., KOMORNÁ, M., MACKŮ, L. Odlišnost, kultura, jazyk, inkluze. Pracovní sešity pro multikulturní výchovu na základní škole. Praha: Somatopedická společnost, z. s., 2017.
HÁJKOVÁ, V., STRNADOVÁ, I. Inkluzivní vzdělávání. Praha: Grada 2010. ISBN 978-80-247-3070-7.
KRATOCHVÍLOVÁ, J. 2013. Inkluzivní vzdělávání v české primární škole: teorie, praxe, výzkum. Brno: MUNI. ISBN 978-80-210-6527-7.LAZAROVÁ, B., HLOUŠKOVÁ, L., TRNKOVÁ, K., POL, M., LUKAS, J. Řízení inkluze ve škole. Brno: MU 2015, 182 s.